Малинська районна державна адміністрація

офіційний веб-сайт

Доступ до інформації

У райдержадміністрації забезпечено розгляд запитів на інформацію відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації»

 Протягом 2016 року до райдержадміністрації надійшло 50 запитів на інформацію, зокрема:  8 запитів на інформацію від Житомирської облдержадміністрації, 7 запитів від приватних осіб, 32 запити від громадських організацій (30 з яких від ГО «Суспільне Око»), 1 запит від сектору у Житомирській області Державної служби України у справах ветеранів війни та учасників АТО, 1 запит від ТОВ «Компанія Система», 1 запит з Київського економічного інституту.

 Запитувана     інформація     стосувалася наступних питань:

 - про фінансове забезпечення новорічно-різдвяних заходів;

 - про закриття шкіл, дитсадків та інших обʼєктів соцінфраструктури;

 - про функціонування мережі дошкільних навчальних закладів;

 - щодо кількості жителів, які померли від грипу;

 - про надання копій  договорів, укладених із ЗМІ у 2015 році на висвітлення діяльності Малинської райдержадміністрації;

 - про офіційний веб-сайт райдержадміністрації;

 - про надання копій угод, накладних та сертифікатів відповідності на

 - отримане камʼяне вугілля, закуплене протягом 2015 року відділом освіти райдержадміністрації;

 - про звільнених державних службовців;

 - про перейменування вулиць, населених пунктів відповідно до Закону України з питань декомунізації;

 - про укладені договори з перевізниками на перевезення пільгової категорії населення;

 - про діючі районні програми соціального захисту ветеранів війни;

 - про здійснення державних закупівель;

 - про демографічні показники населення;

 - про основні економічні показники;

 - про фінансування заходів з декомунізації;

 - про ЗОШ району;

 - про основні показники охорони здоровʼя;

 - про перелік закладів, що надають соціальні послуги та допомогу;

 - про розробників документації із землеустрою;

 - про перелік промислових підприємств;

 - про кількість пенсіонерів на території району;

 - про показники виконання доходної та видаткової частини бюджету;

 - про дошкільні навчальні заклади;

 - про перелік видавництв і книгарень;

 - про перелік релігійних, громадських обʼєднань, профспілок, релігійних та благодійних організацій;

 - про перелік сільгосппідприємств за формами власності;

 - про обсяг виробництва сгп;

 - про позашкільні навчальні заклади;

 - про доходну та видаткову частини бюджету за 2013-2015 роки;

 - про підприємства, що здійснюють перевезення громадян;

 - щодо сгп, які вирощують сою;

 - про показники зведеного бюджету;

 - про кількість державних службовців;

 - про підприємства, які здійснюють постачання природного та скрапленого газу;

 - про підприємства, які здійснюють постачання електроенергії;

 - щодо житлового фонду та перелік житлово-експлуатаційних підприємств району;

 - щодо підприємств, які здійснюють постачання теплової енергії для потреб споживачів району;

 - щодо будівництва;

 - щодо комунальної інфраструктури;

 - щодо продуктопроводів, нафтобаз, АЗС, АГЗП;

 - про перелік субʼєктів господарювання, які перемагали у конкурсах на перевезення пасажирів;

 - про виділення коштів місцевим ЗМІ та на висвітлення діяльності у ЗМІ;

 - про музичні школи, школи-мистецтв тощо;

 - щодо обʼєктів торгівлі на надання послуг;

 - щодо підприємств звʼязку;

- про надання копій протоколів виборів депутатів районної ради за 2015 рік;

 - про хакерські атаки на сайти державних структур;

 - про діючі агроформування.

 Усі запити розглянуто відповідно до компетенції та поінформовано запитувачів у визначені законодавством терміни.