Малинська районна державна адміністрація

офіційний веб-сайт

Малинська OДПІ інформує

Уводиться мораторій на експорт необроблених лісоматеріалів

 

13.07.2015

 

Малинська об’єднана державна податкова інспекція повідомляє, що  підписано Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про особливості державного регулювання діяльності суб’єктів підприємницької діяльності, пов’язаної з реалізацією та експортом лісоматеріалів» щодо тимчасової заборони експорту лісоматеріалів у необробленому вигляді» від 09.04.2015 р. № 325-VIII.

Даний Закон  передбачає заборону строком на 10 років експорту лісоматеріалів у необробленому вигляді (код 4403 УКТЗЕД):

деревних порід, окрім сосни, — із 1 листопада 2015 року;

деревних порід сосни — із 1 січня 2017 року.

 

Головні аспекти Системи електронного адміністрування ПДВ з 1 липня 2015 року

 

10.07.2015

 

Фахівці Малинської об’єднаної державної податкової інспекції роз’яснюють наступне:

у разі якщо реєстраційна сума має від’ємне значення, щоб зареєструвати податкову накладну із 01.07.2015 р., платнику податку потрібно збільшити свою реєстраційну суму;

для збільшення реєстраційної суми платнику ПДВ необхідно:

або отримати від своїх постачальників зареєстровані в ЄРПН податкові накладні;

або сплатити ПДВ при ввезенні товарів на митну територію України в режимі імпорту;

або поповнити свій електронний рахунок, відкритий платнику в Казначействі, шляхом перерахування грошових коштів із поточного рахунка на такий електронний рахунок;

для уникнення відволікання обігових коштів платників податку в липні 2015 року реєстраційну суму автоматично збільшено на суму середньомісячного розміру податку, задекларованого й погашеного платником до бюджету протягом попередніх 12 місяців (так званий «овердрафт»), і на суму переплат, що утворились у платника станом на 1 липня 2015 року за рахунок зайво сплачених коштів до бюджету;

при розрахунку «овердрафту» враховуються 1/12 нарахованої платником до сплати суми ПДВ, що відображена ним у податковій декларації з ПДВ (р.25.1) та уточнюючих розрахунках за 12 попередніх місяців та які погашені за рахунок сплати таких сум до бюджету чи за рахунок переплат. Такі показники беруться автоматично з Інтегрованої картки платника податку. Сума «овердрафту» 1-го числа кожного кварталу підлягає автоматичному перерахунку;

1 липня 2015 року при розрахунку «овердрафту» враховано погашені суми ПДВ, нараховані по деклараціях за звітні періоди червень 2014 року – травень 2015 року включно, які подані до 30.06.2015 р., а також по уточнених розрахунках, строк нарахування по яких припадає на період із 01.07.2014 р. по 30.06.2015 р. При розрахунку «овердрафту» станом на 01.10.2015 р. ураховуватимуться нараховані до сплати суми податку протягом попередніх 12 місяців (декларації за звітні періоди вересень 2014 року – серпень 2015 року включно й уточнюючі розрахунки, строк нарахування за якими припадає на період із 01.10.2014 р. по 30.09.2015 р.);

8 липня 2015 року реєстраційну суму збільшено на суму переплат по ПДВ коштами станом на 1 липня 2015 року. Таке збільшення здійснено одноразово;

показники, що відображені у витягу з системи електронного адміністрування ПДВ, змінюються разом із надходженням до системи електронного адміністрування ПДВ інформації про зареєстровані податкові накладні, розрахунки коригування до них, митні декларації й аркуші коригування до них, зараховані на електронний рахунок кошти, подану податкову звітність.

У першому півріччі 2015 року до зведеного бюджету від платників податків Малинщини надійшло 72 млн. грн.

 

10.07.2015

 

За підсумками роботи протягом першого півріччя 2015 року до зведеного бюджету надійшло (збір) 72 млн. грн., з них до Державного бюджет надійшло 32 млн.грн., до місцевого – 40 млн.грн.

У повному обсязі виконано планові завдання з надходжень до Державного бюджету з податку на додану вартість на 141,5 відс. (+2,8 млн. грн.), рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів – 208,4 відс. (+828 тис. грн.), податку та збору на доходи фізичних осіб – 112,1 відс. (+803тис. грн.), військогово збору – 104,7 відс.  (+144,6 тис.грн.), збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності – 104 відс. (+5,9 тис. грн.), частини чистого прибутку (доходу), що вилучається до держбюджету – 721,8 відс. (+187 тис. грн.), по податку на прибуток – 104,4 відс. (+24,2тис.грн.) тощо.

У повному обсязі виконано планові завдання з надходжень до місцевого бюджету з податку на прибуток на 141,5 відс. (+2,8 млн. грн.), рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів – 235,3 відс. (+1850,4 тис. грн.), плати за землю – 115,3відс. (+468,9 тис.грн.), єдиного податку – 118,9відс. (+478 тис.грн.), податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, - 388,9відс. (+112,4тис.грн.).

Плата за ліцензії

09.07.2015

 

Малинська об'єднана державна податкова інспекція повідомляє, що ліцензія на алкоголні вироби (включаючи пиво) складає:

- ДЛЯ МІСТ: 8000 гривень на рік (можлива поквартальна оплата в розмірі 2000 гривень, в цьому випадку дію ліцензії необхідно щоразу подовжувати);

- ДЛЯ СІЛ І СЕЛИЩ: 500 гривень на рік.

Ліцензія на тютюнові вироби:

- ДЛЯ МІСТ: 2000 гривень на рік (з можливою поквартальною оплатою в розмірі 500 гривень);

- ДЛЯ СІЛ І СЕЛИЩ: 250 гривень на рік.

* Ліцензія на алкоголь видається на місце торгівлі, а плата за ліцензію в розмірі 8000 гривень на рік справляється за кожний контрольно-касовий апарат.

Ліцензія на алкоголь та тютюнові вироби (роздрібна торгівля) видається Управлінням контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області за адресою:

м.Житомир, вул.Войкова, 7, тел.(0412)413-882.

 

Платниками рентної плати за спецводокористування подається статзвіт № 2ТП-водгосп

Малинська об'єднана державна податкова інспекція повідомляє, що платники рентної плати за спеціальне використання води подають одночасно з податковими деклараціями контролюючим органам копії дозволу на спеціальне водокористування, договору на поставку води та статистичної звітності про використання води за формою № 2ТП-водгосп.

Сектор комунікацій Малинської ОДПІ

Увага, шахраї!

Малинська об’єднана державна податкова інспекція інспекція Головного управління ДФС у Житомирській області попереджає про спроби невстановлених шахраїв заволодіти матеріальними цінностями у вигляді грошових коштів суб’єктів підприємницької діяльності від імені службових осіб ГУ ДФС у Житомирській області. Ці злочинні дії в очах громадськості кидають тінь та негативно впливають на честь та ділову репутацію працівників Державної фіскальної служби в цілому.

Зокрема, аферисти телефонують посадовим особам СГД області від імені керівників податкових органів і вимагають перерахувати грошові кошти на конкретний вказаний ними банківський рахунок.

У Малинській ОДПІ, Головному управлінні ДФС у Житомирській області, Житомирській митниці ДФС офіційно заявляють, що посадові особи органів ДФС області жодних вказівок щодо збору грошей від свого імені ніяким довіреним особам не давали. Більше того, у ДФС наполегливо радять підприємцям та громадянам бути пильними та обачними, не вірити сумнівним пропозиціям та ретельно перевіряти інформацію.

По кожному факту неправомірних дій у відношенні суб’єктів господарської діяльності області, направлених на заплямування честі та репутації ДФС в області, - негайно звертатись до місцевих органів внутрішніх справ, щодо встановлення осіб, які причетні до вищезгаданих шахрайських дій.

Інформація Об'єднаної державної податкової інспекції в Малинському районі

Чи застосовують санкції згідно з п. 123.2 ПКУ за несвоєчасне перерахування коштів на спецрахунок?

Фахівці Малинської об'єднаної державної податкової інспекції повідомили, що кошти, своєчасно зараховані суб’єктом спеціального режиму оподаткування на його електронний рахунок та не перераховані у визначений ПКУ строк на спеціальний рахунок, не вважаються такими, що використані сільськогосподарським підприємством не за цільовим призначенням. У зв’язку із цимштрафні санкції, визначені п. 123.2 ПКУ, не застосовуються, і такі кошти стягненню до бюджету не підлягають.

 

Сектор комунікацій Малинської ОДПІ

 

 

 

Система електронного адміністрування ПДВ працює в штатному режимі

 2 липня станом на 14:00 в системі електронного адміністрування ПДВ зареєстровано 783,6 тис. податкових накладних та 43 тис. розрахунків коригування на суму ПДВ 3,1 млрд. грн., 4 тис. митних декларацій на суму ПДВ 741,1 млн. грн., 6,3 тис. операцій поповнення ПДВ рахунків на суму 423,3 млн. грн.

 

Вчора у формулу додано показник «сума середньомісячного розміру сум податку, задекларованих платником до сплати податку до бюджету та погашених за останні 12 звітних (податкових) місяців» на суму 7,35 млрд. грн. по 153 тисячах платниках.

 

Нагадаємо, що з 1 липня відповідно до законодавства систему електронного адміністрування ПДВ переведено з тестового режиму в звичайний.

 

Прес-служба ДФС України

 

 

 

Нагадуємо, що з 27 червня 2015 року роботодавці повідомляють про прийняття найманих працівників на роботу за новим повідомленням

 

Фахівці Малинської об'єднаної державної податкової інспекції нагадують роботодавцям, що Постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 №413 затверджений порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу. Вказаний документ набрав чинності з дня його опублікування – 27 червня 2015 року («Урядовий кур’єр» №115).

 

Порядок передбачає, що повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку їх як платника ЄСВ за формою згідно з додатком до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:

 

- засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;

 

- на паперових носіях разом з копією в електронній формі;

 

- на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.

 

Повідомляти про звільнення працівників не потрібно, тільки повідомляти про прийняття на роботу.

 

До частини третьої статті 24 Кодексу законів про працю України (далі – КЗпП України), яка регламентує укладення трудового договору, були внесені зміни про те, що працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

 

Роботодавцям варто пам’ятати, що відповідно до 265 КЗпП України юридичні та фізичні особи - підприємці, які використовують найману працю, несуть відповідальність у вигляді штрафу в разі:

 

- фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків - у тридцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення (у 2015році – 36 540грн.);

 

- порушення встановлених строків виплати заробітної плати працівникам, інших виплат, передбачених законодавством про працю, більш як за один місяць, виплата їх не в повному обсязі - у трикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення (у 2015році – 3 654грн.);

 

- недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці - у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення (у 2015році – 12 180грн.);

 

- порушення інших вимог трудового законодавства, крім передбачених абзацами другим - четвертим частини другої цієї статті - у розмірі мінімальної заробітної плати (у 2015році –               1 218грн.).

 

Сектор комунікацій Малинської ОДПІ

 

Для продажу пива необхідна ліцензія

 Малинська об'єднана державна податкова інспекція нагадує, що з 1 липня 2015 року пиво прирівнюється до алкогольних напоїв, а роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) може здійснюватися суб'єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій.

 

Якщо у суб'єкта господарювання є ліцензія на продаж алкогольних напоїв, то окрема ліцензія на роздрібну торгівлю пивом не потрібна.

 

Плата за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту), становить:

 

-          у місті - 8000 гривень на кожний окремий, зазначений в ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі;

 

-          у селах, селищах – 500 гривень на кожний окремий, зазначений в ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі.

 

Норма щодо віднесення пива до алкогольних напоїв встановлена пп. 10 п. 2 розділу II Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи" від 28.12 2014 року N 71-VIII.

 
 

Сектор комунікацій Малинської ОДПІ

 

 

 

Реєстрація та взяття на облік в ДФС – за 1 день

 Малинська об'єднана державна податкова інспекція повідомляє, що для спрощення умов ведення бізнесу зменшено до одного дня строк державної реєстрації юридичних осіб та взяття на облік в органах Державної фіскальної служби юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

 

На сьогодні процедура відкриття бізнесу триває один день та складається з таких етапів:

 

І. Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи – підприємця.

 

Термін – у день надходження документів для проведення державної реєстрації (для юридичних осіб), або не пізніше наступного робочого дня після надходження документів (для фізичних осіб – підприємців).

 

ІІ. Передача відомостей з Єдиного державного реєстру (далі – ЄДР) про проведення реєстраційних дій до контролюючих органів.

 

Термін – у день проведення реєстраційної дії.

 

ІІІ. Взяття на облік юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців в органах Державної фіскальної служби як платників податків та платників єдиного внеску.

 

Термін – у день отримання відомостей з ЄДР.

 

IV. Передача до ЄДР даних про взяття на облік юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців в органах Державної фіскальної служби, реєстраційний номер платника єдиного внеску та клас професійного ризику виробництва платника єдиного внеску за основним видом його економічної діяльності.

 

Термін – у день отримання відомостей з ЄДР.

 

V. Видача (надсилання поштовим відправленням з описом вкладення) державним реєстратором юридичній особи або фізичній особі – підприємцю витягу з ЄДР, який містить інформацію про державну реєстрацію та взяття на облік в органах Державної фіскальної служби.

 

Термін – протягом 24 годин, крім вихідних та святкових днів, після отримання державним реєстратором від органів Державної фіскальної служби та статистики даних про взяття на облік.

 

Тобто на сьогодні отримати витяг з ЄДР з даними про проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи – підприємця та взяття на облік в органах Державної фіскальної служби можливо не пізніше наступного робочого дня з дня подачі документів державному реєстратору для проведення державної реєстрації.

 

Сектор комунікацій Малинської ОДПІ

 

Особливості реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних

 Малинська об'єднана державна податкова інспекція нагадує, що з 1 липня 2015 року реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) здійснюється виключно на суму податку, обраховану по формулі, визначеною пунктом 2001.3 статті 2001 Кодексу (далі – реєстраційна сума).

 

Таким чином, при реєстрації податкової накладної або розрахунку коригування в ЄРПН відбувається перевірка наявності у платника, який здійснює таку реєстрацію, достатньої реєстраційної суми. Тобто для отримання можливості зареєструвати в ЄРПН податкову накладну або розрахунок коригування реєстраційна сума платника податку повинна бути більшою або дорівнювати сумі ПДВ, зазначеній у вказаних документах.

Якщо така реєстраційна сума є меншою ніж сума ПДВ, зазначена у податковій накладній або розрахунку коригування, у реєстрації вказаних податкової накладної або розрахунку коригування буде відмовлено.

 У такому випадку (в тому числі якщо реєстрацій сума має від’ємне значення) з метою отримання можливості зареєструвати податкову накладну або розрахунок коригування в ЄРПН платнику потрібно збільшити свою реєстраційну суму. Таке збільшення може бути здійснено за рахунок:

 - отриманих податкових накладних та розрахунків коригуванні (які передбачають збільшення суми компенсації вартості поставлених товарів/послуг), складених на такого платника та зареєстрованих в ЄРПН;

 - сплати ПДВ на митниці під час розмитнення товарів;

 - поповнення рахунку платника в системі електронного адміністрування ПДВ, відкритого платнику у Держказначействі (електронний рахунок).

 Наприклад: якщо платнику необхідно зареєструвати в ЄРПН податкову накладну, в якій сума ПДВ становить 5 тис. грн., при цьому його реєстраційна сума має від’ємне значення і становить -10тис. грн., то платнику податку для отримання можливості зареєструвати таку податкову накладну необхідно збільшити реєстраційну суму на 15 тис. грн.

 Крім того, реєстраційну суму платників податку автоматично:

 - 01.07.2015 збільшено на так звану суму „овердрафту”: середньомісячний розмір податку, задекларований та погашений платником до бюджету протягом попередніх 12 місяців.

 - до 10 липня 2015 року буде збільшено на суму надміру зарахованих ними до бюджету коштів, сформованих станом на 1 липня 2015 року.

 Одночасно інформуємо, що термін реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в ЄРПН із запровадженням системи електронного адміністрування у звичайному режимі залишився без змін та становить 15 календарних днів з дати складання відповідного документу. При цьому, слід мати на увазі, що з 01.07.2015 за порушення вказаного терміну реєстрації в ЄРПН від одного до п’ятнадцяти календарних днів застосовується штраф у розмірі 10 відсотків від суми ПДВ, зазначеної у податкових накладних/розрахунках коригування.

 Сектор комунікацій Малинської ОДПІ