Малинська районна державна адміністрація

офіційний веб-сайт

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації інформує

Дорожня карта щодо забезпечення санаторно-курортним лікуванням учасників АТО

Згідно з пунктом 1 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на забезпечення постраждалих учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 31.03.2015 № 200 (далі – Порядок), дія Порядку не поширюється на осіб, зазначених у Порядку забезпечення санаторно-курортними путівками деяких категорій громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчими органами міських рад, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22.02.2006 № 187, та Порядку забезпечення санаторно-курортними путівками до санаторно-курортних закладів військовослужбовців, ветеранів війни, ветеранів військової служби, органів внутрішніх справ та деяких інших категорій осіб і членів їх сімей, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 27.04.2011 № 446.

Детальніше...

Санаторно-курортне лікування учасників АТО

      Для забезпечення постраждалих учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням передбачена бюджетна програма КПКВ 2505150 „Заходи із психологічної реабілітації соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції та забезпечення постраждалих учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням”, за якою на 2017 рік, для оздоровлення зазначеної категорії осіб, передбачено   22 453,8 тис. гривень.

Детальніше...

Про санаторно-курортне лікування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

З 01. 01. 2017 запрацював новий механізм оплати послуг за санаторно-курортне лікування громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, який базується на  укладанні тристоронньої угоди між постраждалою особою, управлінням соціального захисту населення та санаторно-курортним закладом. При цьому постраждала особа самостійно обирає  санаторно-курортний заклад для оздоровлення.

Розміри відшкодування санаторіям за надане лікування в 2017 році становлять:

для осіб, віднесених до категорії 1, – 5 250 гривень;

для осіб, віднесених до категорії 1, із захворюваннями нервової системи (з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку), – 17 390 гривень;

для дітей з інвалідністю, інвалідність яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, – 10 840 гривень.

Для забезпечення  санаторно-курортними послугами  постраждалих осіб за бюджетною програмою ,,Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”  у 2017 році передбачено 123,5 млнгрн., що дасть змогу оздоровити  22 тис. осіб 1 категорії (80% від потреби) та 650 (100% від потреби) дітей з інвалідністю, інвалідність яких пов’язана з наслідками аварії на ЧАЕС.

Відповідно до інформації структурних підрозділів, доведені асигнування розподілені між районними управліннями та триває робота по укладанню угод і направленню громадян на санаторно-курортне лікування.

Станом на 01.04.2017 року укладено 627угод,  272 особи перебувають на санаторно-курортному лікуванні та 262 особи вже отримали послуги з оздоровлення.   

З 01.01.2018 вводиться в дію норма щодо отримання постраждалими громадянами компенсації замість санаторно-курортної путівки, тобто, особа матиме право самостійно обирати чи отримувати послуги із санаторно-курортного лікування чи отримувати компенсацію.

Відповідальна особа Мінсоцполітики:

Лазоренко Оксана Григорівна – начальник відділу організації санаторно-курортного лікування, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, Департаменту оздоровлення та санаторно-курортного лікування,  тел.: (044) 289-84-88.

 Куди звернутися 

Більш детальну інформацію щодо забезпечення санаторно-курортним лікуванням можна отримати в управлінні соціального захисту населення за місцем реєстрації.  

Інформаційна картка

щодо забезпечення санаторно-курортними путівками громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, шляхом надання щорічної грошової допомоги для компенсації вартості путівок через безготівкове перерахування санаторно-курортним закладам (картка №1)

Інформаційна картка

щодо виплати грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (картка №2)

 

 

Вкладення:
Скачати цей файл (картка №1.doc)картка №1.doc55 Кб
Скачати цей файл (картка №2.doc)картка №2.doc49 Кб

Допомога на дітей одиноким матерям

 З 1 січня   поточного   року   допомога   на   дітей   одиноким   матерям; одиноким   усиновлювачам;  матерям (батькам) у разі смерті одного з батьків, які  не  одержують  на них пенсію  в разі  втрати   годувальника або соціальну пенсію та які мають дітей віком до 18 років (якщо діти навчаються за денною формою  у  загальноосвітніх,   професійно - технічних  та  вищих  навчальних закладах  I-IV  рівня  акредитації,  - до закінчення  такими  дітьми навчальних закладів, але  не довше ніж до досягнення ними 23 років), надається у розмірі, що дорівнює різниці між  100 відсотками  прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку та середньомісячним сукупним доходом сім'ї в   розрахунку на одну особу за попередні шість місяців.
        

Станом на 01.01.2016 року прожитковий мінімум становить:
- для дітей віком до 6 років – 1167 грн.;
- для дітей віком від 6 до 18 років – 1455 грн.;
- для дітей віком від 18 до 23 років за умови навчання – 1378 грн. (в розмірі, як для працездатних осіб).
        

Середньомісячний  сукупний  дохід  сім’ї в розрахунку на одну особу визначається:

як сума доходів   всіх   членів сім’ї  за  6  місяців (липень - грудень 2015 року) поділена на 6 та на кількість членів сім’ї.


         До складу сім’ї враховуються:

- діти (в тому числі усиновлені) до 18 років, за умови навчання – до 23  років;

- чоловік  (дружина);

- жінка  та  чоловік,  які  проживають   однією  сім'єю,  не   перебувають   у    шлюбі,  але  мають  спільних дітей;  

- неодружені   повнолітні  діти,   які  визнані   інвалідами  з дитинства I та II групи  або  інвалідами  I  групи  і  проживають  разом   з  батьками   (не включаються  особи,  які  перебувають  на повному державному утриманні).


       Для визначення права на призначення допомоги до управління праці та соціального захисту населення Малинської райдержадміністрації подаються наступні документи:

  -  заява та декларація про доходи та майновий стан;
-  довідка про  проживання  дитини  з матір'ю, видана за місцем проживання сім'ї;
-  довідки про доходи  усіх членів сім’ї за період з 01.07.2015 по  31.12.2015 року (крім довідок про розмір пенсії та державних допомог).

       Важливо!

       Якщо звернення  до  управління  надійде протягом січня   березня  2016 року, право на призначення допомоги буде визначено з 1 січня 2016 року.

       Увага!     

       Особи, які  звернуться  за  призначенням   допомоги   на  дітей  одиноким матерям  вперше,  допомога  призначатиметься з місяця звернення  і доходи сім’ї визначатимуться за 6 місяців, що передує місяцю звернення.
     Особливу  увагу    звертаємо   тих   одиноких   матерів,   які   отримували допомогу   з   урахуванням    доходу   сім’ї,   тобто   розмір   допомоги   яких перевищував:

   -  350,10 грн. для дітей віком до 6 років;

   -  436,50 грн. для дітей віком від 6 до 18 років;

   -  413,40 грн. для дітей віком від 18 до 23 років      (за умови навчання таких дітей)   та   період   виплати   допомоги   припадає   на   2016 рік  звертатися за призначенням  допомоги  на   дітей   одиноким матерям з 01.01.2016 року не потрібно. Виплата  буде  продовжена  до закінчення періоду призначення на  підставі  раніше   поданих   документів   без   особистого   звернення   до управління праці та соціального захисту населення.

   Надаємо  приклади  обрахування доходу для визначення права на допомогу на дітей одиноким матерям:


Перший приклад:  

      До складу   сім’ї   входить мати   та  дитина віком 4 роки. Мати має статус одинокої  матері,  працює   та   має   заробітну плату  1500,00 грн. на місяць, відповідно дохід на 1 особу становить 750,00 грн.    Сім’я  з  01.01.2016 року  має право на отримання допомоги на дітей   одиноким   матерям,    оскільки   середньомісячний     сукупний   дохід   сім’ї  в розрахунку на  одну особу  за попередні    шість   місяців   (750,00 грн.)    не    перевищує     прожиткового мінімуму на дитину відповідного віку (1167,00грн).
Розмір допомоги становить – 417,00 грн. на місяць.


Другий приклад:

         До  складу сім’ї входить мати та донька, студентка ВУЗу (19 років), яка отримує   стипендію   у   розмірі   800,00 грн.  на  місяць.  Мати   має статус одинокої матері,  працює,  отримує  заробітну  плату у  розмірі 2000,00 грн. на місяць. Сукупний дохід сім’ї на місяць становить 2800,00 грн., дохід на 1 особу – 1400,00 грн.   Оскільки    середньомісячний   сукупний дохід сім’ї в   розрахунку  на   одну   особу  за   попередні   шість    місяців  (1400,00 грн.)  перевищує прожитковий мінімум на дитину відповідного віку (1378,00грн),  права на отримання допомоги на дітей одиноким матерям з 01.01.2016 року сім’я не має.


Третій приклад:

         До складу сім’ї входить мати та дитина віком 5 років.  Мати має   статус    одинокої    матері,   не    працює,    дохід   відсутній.    До 01.01.2016р.  мати  отримувала     допомогу,   як   одинока   мати   у    збільшеному  розмірі    (з урахуванням доходу сім’ї) в розмірі 583,50грн.на місяць.   Останній  термін призначення з 01.11.2015 року по 30.04.2016 року.
Такій   сім’ї  звертатися за призначенням допомоги з 1 січня поточного року не потрібно.  Виплата  буде  продовжена до закінчення періоду призначення  (по квітень   2016 року   включно) на  підставі  раніше  поданих   документів   без   особистого   звернення   до   управління   праці   та соціального захисту населення.   Розмір   допомоги  з   01.01.2016 року – 1167,00 грн.   на місяць.

.

Відповідно до роз’яснення Міністерства соціальної політики щодо застосування пункту 7 Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21,10.1995 X® 848 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22,09.1997 Хе 1050, зі змінами), субсидія розраховується виходячи з кількості зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги.

У разі коли кількість фактично проживаючих зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, є меншою, ніж кількість зареєстрованих у такому приміщенні (будинку) осіб, субсидія розраховується виходячи з кількості зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, які фактично у ньому проживають, на підставі рішення районної, районної у мм. Києві і Севастополі держадміністрації та виконавчого органу міської, районної у місті ради або утвореної ними комісії та актів обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства. Під час прийняття рішень у таких випадках враховується наявність документів, що підтверджують тимчасову відсутність осіб з числа зареєстрованих, зокрема, довідок, що підтверджують місце перебування особи в іншій адміністративно-територіальній одиниці у зв’язку з роботою, лікуванням, навчанням, довготривалим відрядженням, відбуванням покарання, довідок про оплату житлово-комунальних послуг в іншому житловому приміщенні (будинку).

Таким чином, наявність документа, що підтверджує факт непроживання осіб з числа зареєстрованих, враховується (за наявності) комісією при прийнятті рішення. Проте таким документом не обов’язково має бути один із зазначених у переліку, а може бути і інший документ, зокрема довідка сільської ради. Крім цього, такого документа може і не бути, тоді комісія приймає рішення на підставі акта обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства з урахуванням усіх обставин, що склалися.

Також звертаємо увагу, що довідка про оплату житлово - комунальних послуг  в  іншому житловому    приміщенні    може    стосуватися   приміщення,   яке    розташоване   в одному населеному пункті з житловим приміщенням заявника.

 

 

Законом України „Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку (набрав   чинності 01 липня 2015 року)   внесено    зміни   до   статті   22   Закону   України „Про об’єднання співвласників багатоквартирного - будинку”, якими передбачено що з  метою надання населенню, що проживає в багатоквартирних будинках, у яких створено об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, пільг та субсидій для відшкодування витрат на оплату комунальних послуг визначається розмір внесків (платежів) на відповідні потреби, затверджений загальними зборами об'єднання, але не більше найвищого у відповідному населеному пункті тарифу на відповідні комунальні послуги,           встановленого відповідним державним органом, або органом місцевого самоврядування для суб’єктів господарювання.

Таким чином, врегульовано питання  надання пільг та субсидій на оплату комунальних послуг мешканням житлових будинків, у яких створено об'єднання  співвласників багатоквартирного будинку.

Управління праці та соціального захисту населення мають правові підстави для  відшкодування витрат за надані пільги і нарахування субсидій на оплату  мешканцям об’єднань співвласників багатоквартирного будинку з урахуванням зазначених положень.

Внесено зміни до статті 18 Закону України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам»

                                                                                                       

А саме «якщо щомісячний розмір допомоги з надбавкою на догляд інвалідам з дитинства підгрупи А 1 групи не досягає розміру допомоги з надбавкою на догляд, що виплачується на дітей-інвалідів підгрупи А віком від 6 до 18 років, здійснюється щомісячна доплата у сумі, що не вистачає до зазначеного розміру».

Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2016 року.