Малинська районна державна адміністрація

офіційний веб-сайт

Звернення громадян

Працює телефонна «гаряча лінія» Малинської РДА

Відповідно до статей 2, 6, 44 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», статті 5 Закону України «Про звернення громадян», з  метою   оперативного реагування  на  звернення  громадян та порушені у них питання, розпорядженням голови Малинської районної державної адміністрації від 28 січня 2019 року №11:

  • визначено телефонну «гарячу лінію» Малинської райдержадміністрації за такими номерами: (04133) 97-8-48, 
  • визначений графік роботи телефонної «гарячої лінії» Малинської райдержадміністрації, а саме: щодня (крім вихідних і неробочих днів)    за   номерами    телефонів (04133) 5-11-48, (04133) 97-8-48: понеділок – четвер –  з 800 до 1715  (обідня перерва з 1300 до 1400), п?ятниця   –  з 800 до 1600   (обідня перерва з 1300 до 1400)
  • у вихідні  та  неробочі  дні  за  номером  телефону     (04133)   5-11-48   з 800 до 1200
  • відповідальним за роботу телефонної «гарячої лінії» Малинської райдержадміністрації визначено загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації.

Вимоги до звернень громадян

Згідно зі ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, які зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк (ст.40). Основним правовим актом, що регулює питання практичної реалізації громадянами України наданого їм Конституцією України такого права, є Закон України  “Про звернення громадян”.

Детальніше...