Малинська районна державна адміністрація

офіційний веб-сайт

Звернення громадян

Довідка про звернення громадян, що надійшли до Житомирської облдержадміністрації за 9 місяців 2016 року від жителів Малинського району

  До райдержадміністрації направлено Інформаційно – аналітичну довідку про звернення громадян, що надійшли на адресу Житомирської обласної державної адміністрації, райдержадміністрацій та   виконкомів міських рад міст обласного значення у січні-вересні 2016 року.

У довідці зазначено узагальнення та висновки.

Детальніше...

Довідка про стан роботи із зверненнями громадян у Малинській райдержадміністрації за 9 місяців 2016 року

 Відповідно до п.3 ст.25 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», ст.28 Закону України «Про звернення громадян» районна державна адміністрація забезпечує розгляд звернень громадян та їх об’єднань, контроль за дотриманням законодавства про звернення громадян.

 Протягом І півріччя 2016 року до райдержадміністрації надійшло 224 звернення громадян, що становить  180% у порівнянні до І півріччя  2015 року     (  124 звернення).

 Повторних звернень надійшло 2.  Із 315 звернень  248 – це письмові заяви, 67 – усні звернення.

Детальніше...

Шановні громадяни!

 

Ви можете надіслати на електронну адресу  Малинської  районної державної адміністрації  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  електронне звернення  за формою:

ЕЛЕКТРОННЕ ЗВЕРНЕННЯ

Голові Малинської районної державної 

адміністрації

(Прізвище, ім’я, по-батькові громадянина)

_________________________________

(Місце проживання) 

(Телефон, електронна пошта) 

(суть питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги)

 ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 _________________ 

(дата подання звернення)

          Електронне звернення,  отримане за допомогою  Інтернету, засобів електронного зв’язку (електронне звернення), перед реєстрацією роздруковується на папері.

          Електронне звернення приймається на визначену  електронну адресу. Датою подання електронного звернення є дата надходження звернення на  електронну адресу. Якщо електронне звернення надійшло у неробочий день та час, то датою подання  вважається наступний після нього робочий день. У разі коли для розгляду  електронного звернення по суті необхідно зазначати персональні дані  заявника  або інших  осіб, за винятком тих, що містяться у зверненні, заявнику пропонується звернутися з усним  або письмовим  зверненням.