Малинська районна державна адміністрація

офіційний веб-сайт

Звернення громадян

Довідка про стан роботи із зверненнями громадян у Малинській РДА за І півріччя 2017 року

Відповідно до п.3 ст.25 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», ст.28 Закону України «Про звернення громадян» районна державна адміністрація забезпечує розгляд звернень громадян та їх об’єднань, контроль за дотриманням законодавства про звернення громадян.

Протягом січня-червня 2017 року до райдержадміністрації надійшло 149 звернень громадян, що на 33,5% менше ніж за 2016 рік (224 звернення). За звітний період не надходило повторних звернень. Із 149 звернень - 114 - це письмові, 35 - усні звернення.

У райдержадміністрації створено належні умови для особистого прийому керівництвом та розгляду письмових звернень громадян.

За шість місяців надійшло 2 колективних звернення (14 було у 2016 році):

- від жителів с. Вишів щодо виплати коштів за оренду землі ТОВ «Райз Полісся»;

- від жителів с. Різня про відновлення приміщення клубу після пожежі.

За звітний період від жителів району надійшло 102 звернення, або 68,5% від загальної кількості, з м.Малина - 19 заяв (12,7% ), з інших міст - 28 заяв (18,8%).

До райдержадміністрації зверталися люди різних категорій, серед них близько 59% - це люди соціально незахищених верств населення. Найчисельнішою категорією заявників є інваліди, ветерани праці, пенсіонери - 62 звернення (41,6% від загальної кількості звернень); багатодітні сім’ї, одинокі матері - 10 (6,7%); «діти війни» - 6 звернень (4%); інваліди І, ІІ,ІІІ групи - 5 (3,3%); учасники та інваліди війни, бойових дій – 4 (2,7%); особи, які постраждали від аварії на ЧАЕС - 1 звернення ( 0,7%).

У зверненнях порушувалися питання різної тематики. Лідирують питання аграрної політики та земельних відносин – 63 звернення (42,3%), соціального захисту населення (нарахування та виплата субсидії, надання матеріальної допомоги) - 37 (24,8%), комунального господарства - 15 (10,1%).

Також надійшло по 5 звернень з питань охорони здоров’я; сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту та інші. Крім того порушувалися питання праці і заробітної плати (4), розглянуто по 3 питання житлової політики; забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку і питання освіти, науки, два звернення з питань екології і природних ресурсів. По одному зверненню з питань транспорту та зв’язку; культури та культурної спадщини; діяльності об’єднань громадян, релігії, питань державного будівництва, адміністративно-територіального устрою.

Усі заяви розглянуто в межах компетенції, відповіді направлено у визначені терміни.

Щодо результатів розгляду звернень, то 88 звернень вирішено позитивно, 6 – відмовлено у задоволенні, 55 – дано роз’яснення.

Відповідно до ст.38 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» посадові особи райдержадміністрації проводять особистий прийом громадян. Розпорядженням голови райдержадміністрації від 01 лютого 2017 року №22, затверджено графік особистого прийому громадян у Малинській районній державній адміністрації на 2017 рік.

У зв’язку з кадровими змінами, що відбулися у райдержадміністрації особистий прийом здійснюють перший заступник голови та заступник голови райдержадміністрації, а також керівники структурних підрозділів райдержадміністрації.

Посадові особи керуються Порядком організації та проведення особистого прийому громадян, затвердженим розпорядженням голови адміністрації від 11 грудня 2015 року №301.

Протягом І півріччя 2017 року голова райдержадміністрації провів 5 особистих прийомів, 6 громадян побувало на прийомі, 1 заявник звернувся на «гарячу лінію», першим заступником голови райдержадміністрації проведено 22 особистих прийоми, на яких побувало 20 чоловік.

Щоденно працює «гаряча лінія» за тел.5-11-48, 5-32-00.

Взагалі керівництвом райдержадміністрації за шість місяців проведено 48 особистих прийомів, розглянуто 27 звернень громадян. Вищезазначеними посадовими особами ведуться журнали обліку особистого прийому громадян. Надається консультативно-методична допомога щодо роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації.

Розпорядженням голови райдержадміністрації від 26.02.2008 №49 утворено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян. Розпорядженням голови райдержадміністрації від 16 березня 2017 року №60 затверджено новий склад даної комісії.

Протягом звітного періоду проведено 6 засідань комісії, розглянуто 6 питань. Ведеться щомісячний моніторинг розгляду звернень громадян. Здійснюється постійний контроль за роботою із зверненнями громадян посадових і службових осіб. Скарг на роботу посадових осіб райдержадміністрації не надходило.