Малинська районна державна адміністрація

офіційний веб-сайт

Звернення громадян

Довідка про стан роботи із зверненнями громадян у Малинській РДА за 2017 рік

Відповідно до п.3 ст.25 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», ст.28 Закону України «Про звернення громадян» районна державна адміністрація забезпечує розгляд звернень громадян та їх об’єднань, контроль за дотриманням законодавства про звернення громадян.

          Протягом 2017 року до райдержадміністрації надійшло 386 звернень громадян, що на 10,8% менше ніж за 2016 рік (433 звернення).

          За звітний період повторних звернень не надходило.

          Із 386 звернень - 299 письмові звернення, 87 - усні звернення.  

          У райдержадміністрації створено належні умови для особистого прийому керівництвом та розгляду письмових звернень громадян.

          За рік надійшло 8 колективних звернень (20 було у 2016 році):

- від жителів с. Вишів щодо виплати коштів за оренду землі ТОВ «Райз Полісся»;

- від жителів с. Різня про відновлення приміщення клубу після пожежі;

- від учасників народного хору «Ветеран» м.Малин про видачу службових посвідчень для безкоштовного проїзду в транспорті;

- від жителів с.Пиріжки про ненадання дозволу ТОВ «Крона України» на викиди;

- від жителів с.Щербатівка про відновлення руху автобуса Малин-Щербатівка;

- від жителів Морозівської сільської ради щодо виплати заробітної плати на меблевій фабриці;

- від жителів міста Малин щодо неправомірних дій Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області по розпорядженню землями сільськогосподарського призначення та позбавлення громадян права одержання у власність земельних ділянок за набувальною давністю;

- від жителів смт.Чоповичі щодо будівництва біоелектростанції.

За звітний період від жителів району надійшло 259 звернень, або 67,1% від загальної кількості, з м.Малина - 66 заяв (17,1% ), з інших міст - 61 заява (15,8%).

До райдержадміністрації зверталися люди різних категорій, серед них близько 62% - це люди соціально незахищених верств населення.

Найчисельнішою категорією заявників є інваліди, ветерани праці, пенсіонери - 157 звернень (40,7% від загальної кількості звернень); багатодітні сім’ї, одинокі матері - 31 (8%); «діти війни» - 22 звернення (5,7%); інваліди І, ІІ,ІІІ групи - 19 (4,9%); учасники та інваліди війни, бойових дій - 9 (2,3%); особи, які постраждали від аварії на ЧАЕС - 6 (1,6%) та інші категорії заявників - 142 (36,8%).

       У зверненнях порушувалися питання різної тематики. Лідирують питання аграрної політики та земельних відносин – 184 (47,7%), соціального захисту населення (нарахування та виплата субсидії, надання матеріальної допомоги) - 85 (22%), комунального господарства - 28 (7,3%). Також надійшло 16 (4,1%) звернень з питань охорони здоров’я; праці і заробітної плати - 12 (3,1%); сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту - 11 (2,8%); інших питань - 10 (2,6%). Крім того порушувалися питання транспорту та зв’язку – 9 (2,3%); по 6 питань екології і природних ресурсів та освіти і науки; 5 питань житлової політики; 4 - забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку. По 3 питання культури та культурної спадщини і діяльності органів місцевого самоврядування; 2 питання фінансової політики; по одному зверненню з діяльності об’єднань громадян, релігії та державного будівництва, адміністративно-територіального устрою.

Усі заяви розглянуто в межах компетенції, відповіді направлено у визначені строки. Щодо результатів розгляду звернень, то 232 звернення вирішено позитивно, 15 – відмовлено у задоволенні, 132 – дано роз’яснення, 7 – термін розгляду ще не підійшов.

          Відповідно до ст.38 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» посадові особи райдержадміністрації проводять особистий прийом громадян. Розпорядженням голови райдержадміністрації від 03 серпня 2017 року №168, затверджено графік особистого прийому громадян у Малинській районній державній адміністрації на 2017 рік. Особистий прийом здійснюють голова, перший заступник, заступник, керівник апарату та керівники структурних підрозділів райдержадміністрації. Посадові особи керуються Порядком організації та проведення особистого прийому громадян, затвердженим розпорядженням голови адміністрації від 11 грудня 2015 року №301. Протягом січня – грудня 2017 року головою райдержадміністрації проведено 17 особистих прийомів, на яких побувало 25 чоловік. Щоденно працює «гаряча лінія» за тел.5-11-48, 5-32-00. За звітний період голова адміністрації провів 1 «гарячу лінію». Взагалі керівництвом райдержадміністрації за рік проведено 89 особистих прийомів, розглянуто 73 звернення громадян.

          Вищезазначеними посадовими особами ведуться журнали обліку особистого прийому громадян.

За окремими планами організовуються виїзні прийоми за місцем проживання чи місцем роботи громадян. Протягом 2017 року відбулося 12 виїзних прийомів, на яких побувало 15 чоловік. Окремі питання, порушені під час виїзних прийомів, вирішено безпосередньо на місці, надано роз’яснення та консультації в ході бесіди. Деякі питання потребують детального розгляду та втручання служб району. За результатами виїзних прийомів дано відповідні доручення, виконання яких знаходиться на контролі.

Ведеться постійний контроль за станом роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації, надається практична та консультативна допомога.

                Питанню роботи зі зверненнями громадян приділяється значна увага керівництва райдержадміністрації. Періодично дане питання розглядається на нарадах при голові райдержадміністрації, колегіях. На засіданні колегії 27 січня 2017 року – про забезпечення виконання Закону України «Про звернення громадян» та відповідних нормативно-правових актів і 27 грудня 2017 року – про роботу зі зверненнями громадян у виконкомах сільських, селищних рад заслухано звіти заступника голови райдержадміністрації, керівника апарату райдержадміністрації, сільських голів. На виконання рішень колегії дано окремі доручення голови райдержадміністрації, що доведено до керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, виконкомів сільських, селищних рад.

          Розпорядженням голови райдержадміністрації від 26.02.2008 №49 утворено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян. Розпорядженням голови райдержадміністрації від 05 травня 2016 року №106 затверджено новий склад даної комісії. Протягом звітного періоду проведено 12 засідань комісії, розглянуто 12 питань.

          Ведеться щомісячний моніторинг розгляду звернень громадян. Здійснюється постійний контроль за роботою із зверненнями громадян посадових і службових осіб. Скарг на роботу посадових осіб райдержадміністрації не надходило.