Малинська районна державна адміністрація

офіційний веб-сайт

Звернення громадян

Довідка про стан роботи із зверненнями громадян у Малинській райдержадміністрації за 9 місяців 2016 року

 Відповідно до п.3 ст.25 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», ст.28 Закону України «Про звернення громадян» районна державна адміністрація забезпечує розгляд звернень громадян та їх об’єднань, контроль за дотриманням законодавства про звернення громадян.

 Протягом І півріччя 2016 року до райдержадміністрації надійшло 224 звернення громадян, що становить  180% у порівнянні до І півріччя  2015 року     (  124 звернення).

 Повторних звернень надійшло 2.  Із 315 звернень  248 – це письмові заяви, 67 – усні звернення.

 У райдержадміністрації створені належні умови для розгляду письмових звернень громадян.

 Колективних заяв надійшло 17 ( 11 – за 9 місяців 2015 року):

- від колективу працівників районного будинку культури щодо призначення керівника;

- від жителів с.Федорівка щодо зведення капітальної споруди на прибережній зоні;

- від жителв с.Заліски щодо забезпечення  транспортним сполученням;

- від жителів с.Зибин щодо зміни розкладу руху автобусів;

- від жителів с,Рудня Городищенська щодо коригування розкладу руху маршруток;

- від жителів с.Федорівка щодо незаконної забудови;

- від жителів с.Горинь шодо можливого закриття школи;

- від жителів м. Малина щодо діяльності лісопильних та деревопереробних підприємств району;

- жителів с.Федорівка безкоштовного проїзду  у автобусах ліквідаторів аварії на ЧАЕС;

- жителів с.Жовтневе щодо відновлення переораної дороги до залізничної станції;

- жителів с.Федорівка щодо капітального будівництва на прибережній смузі;

- житлів смт Гранітне щодо необхідності реконструкції очисних споруд, вивезення смітті;

- жителів с.Малинівка про діяльність  ТОВ «Бекон» (сморід);

- жителів с.Пристанційне щодо функціонування місцевої школи;

- жителів с.Морозівка про заміну директора школи;

- жителів с.Морозівка про призначення на посаду директора школи завуча;

- жителів  смт Чоповичі про незакриття Чоповицького відділення лікарні.

   За звітний період від жителів району надійшло 257 звернень або майже 82% від загальної кількості , з м.Малина  - 23 звернення  ( 7,3% ), з інших міст – 35 звернень. Від вищестоящих організацій за належністю направлено для розгляду 157 заяв ( 37 заяви за відповідний період минулого року).

   За належністю до Малинської райдержадміністрації за звітний період на розгляд було направлено  з Житомирського обласного контактного центру – 35 звернень та  12 звернення з обласної державної адміністрації.

   До райдержадміністрації писали люди різних категорій, серед них близько 70% - це люди соціально незахищених верств населення. Найчисельнішою категорією заявників є інваліди, ветерани праці, пенсіонери – 114 чоловік (36,2% від загальної кількості).  Від членів багатодітних сімей, одиноких матерів надійшло 39 звернень (12,7%), від учасників та інвалідів війни, бойових дій надійшло 35 звернень (11%), від інвалідів І, ІІ, ІІІ груп  - 22 (7 %). Також серед категорій заявників були «діти війни», особи, які постраждали від аварії на ЧАЕС.

     У зверненнях порушувалися питання різної тематики. Традиційно лідирували питання  соціального захисту населення ( надання матеріальної допомоги) – 142 заяви (45%) та аграрної політики і земельних відносин - 51 заява (16,2 %). У 23 зверненнях порушені питання комунального господарства, у 11 -   питання екології та природніх ресурсів, у 16 – охорони здоров’я, у 10 -  освіти, у 7 - транспорту і зв’язку. Також у зверненнях піднімалися питання культури та культурної спадщини,  житлової політики, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, діяльності місцевих органів виконавчої влади та центральних органів виконавчої влади, державного будівництва, адміністративного устрою, фінансової політики та інше.

   Усі заяви розглянуто в межах компетенції, відповіді направлено у визначені терміни.

   Відповідно до ст.38 Закону України « Про місцеві державні адміністрації» посадові особи райдержадміністрації проводять особистий прийом громадян. Розпорядженням голови райдержадміністрації від 30 грудня 2015р. № 315 затверджено графік особистого прийому громадян у Малинській районній державній адміністрації на 2016 рік. У зв’язку з кадровими змінами, що відбулися у райдержадміністрації, прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 05 травня  2016 року № 105 «Про графік особистого прийому  громадян у райдержадміністрації на 2016 рік». Даний графік оприлюднено на офіційному веб-сайті адміністрації. Особистий прийом здійснюють голова, перший заступник, заступник, керівник апарату райдержадміністрації. Посадові особи керуються Порядком організації та проведення особистого прийому громадян, затвердженим розпорядженням голови адміністрації від 20   листопада 2009 р.  № 298. Протягом травня-вересня 2016р. голова райдержадміністрації провів  14 особистих прийомів громадян, розглянув звернення 23 осіб. Заступник голови райдержадміністрації Сивко В.В.

за 9 місяців поточного року провів 26 особистих прийомів громадян, на яких побувало 13 чоловік. Керівник апарату райдержадміністрації у звітному періоді розглянула звернення 2 осіб. Усього в адміністрації керівництвом проведено 83 особисті прийоми, на  яких побувало 59 громадян. Вищезазначеними посадовими особами ведуться журнали обліку особистого прийому громадян. Усі звернення в межах компетенції розглянуті, заявники поінформовані у терміни, визначені законодавством.

   За окремими планами організовуються виїзні прийоми за місцем проживання чи місцем роботи громадян. За 9 місяців 2016 року проведено 5  виїзних прийомів, на якому побувало 8 чоловік.

   Ведеться постійний контроль за станом роботи  із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації. Головним спеціалістом загально-організаційного  відділу апарату адміністрації  Душко Л. І. відповідно до квартального плану контролю на січень – вересень 2016 року проведені перевірки у відділі містобудування, архітектури та ЖКГ, архівному секторі,  відділі освіти, службі у справах дітей, управлінні агропромислового розвитку, відділі з питань цивільного захисту райдержадміністрації.

 За результатами перевірки підготовлені письмові довідки. Надана консультативно -  методична допомога.

  У січні – вересні проведено 10 навчань працівників адміністрації, на яких розглянуто питання щодо роботи із зверненнями громадян.

 Питанню роботи зі зверненнями громадян приділяється значна увага керівництва райдержадміністрації. Періодично дане питання розглядається на нарадах при голові райдержадміністрації, колегіях. На засіданні колегії 27 січня 2016 року розглянуто питання «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2015 році». За результатами розгляду та обговорення прийнято рішення колегії райдержадміністрації від 27.01.2016  №2 та розпорядження голови райдержадміністрації від 08 лютого 2016р. № 29 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2015 році».

 Ведеться щомісячний моніторинг розгляду звернень громадян.

 Періодично на сайті райдержадміністрації розміщуються матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян.

 Здійснюється постійний контроль за роботою із зверненнями громадян  посадових і службових осіб. Скарг на роботу посадових осіб райдержадміністрації не надходило.