Малинська районна державна адміністрація

офіційний веб-сайт

Звернення громадян

Довідка про звернення громадян, що надійшли до Житомирської облдержадміністрації за 9 місяців 2016 року від жителів Малинського району

  До райдержадміністрації направлено Інформаційно – аналітичну довідку про звернення громадян, що надійшли на адресу Житомирської обласної державної адміністрації, райдержадміністрацій та   виконкомів міських рад міст обласного значення у січні-вересні 2016 року.

У довідці зазначено узагальнення та висновки.

Протягом січня-вересня 2016 року до Житомирської обласної державної адміністрації надійшло і було опрацьовано 4259 звернень громадян, що на  458 або 12 % більше ніж за січень-вересень 2015 року. Протягом звітного періоду  керівництвом облдержадміністрації  на особистому прийомі прийнято 160 громадян. З урахуванням колективних звернень протягом даного періоду до облдержадміністрації звернулося 16157 громадян, що на 458 або на 0,9% менше ніж за відповідний період минулого року.

За звітний період від жителів Малинського району до Житомирської облдержадміністрації надійшло 58 звернень: 56 заяв надійшло поштою, 2- на особистому прийомі в облдержадміністрації. У розрахунку на 10 тисяч населення  з Малинського району надійшло 58 звернень при середньому показнику по області  - 34,15. Даний показник характеризує частоту звернень, активність  та проблемність відповідного регіону. 

Повторних та колективних звернень до Житомирської облдержадміністрації з Малинщини не надходило.  

До облдержадміністрації зверталися люди різного соціального стану та категорій. З Малинського району за січень-вересень від найменш соціально захищених категорій громадян  надійшло 39 звернень. Зверталися учасники бойових дій (20 звернень), інваліди загального захворювання, ветерани праці, пенсіонери (16),  члени багатодітних сімей, одиноких матерів (2), інваліди ВВв (1).

Щодо характеру порушених питань, то найбільше було питань соціального захисту (53 або 84% від загальної кількості звернень), комунального господарства  (4), житлової політики (2), діяльності місцевих органів  виконавчої влади (1).

За даними надходження звернень громадян з районів  і міст за 9 місяців 2016 року, враховуючи критерії, визначені Адміністрацією Президента України та Урядом України (а саме: кількість звернень на 10 тис. населення відповідного регіону, темпи зменшення надходжень звернень, питома вага повторних

звернень, темпи зменшення надходження колективних звернень, темпи зменшення надходження звернень від найменш соціально захищених категорій громадян), визначено рейтингову оцінку роботи місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування  із зверненнями громадян. Найкращий показник  із сумою балів 108  і І рейтингове місце має м.Новоград-Волинський, найгірший із сумою балів 22 –  Чуднівський  район. За підсумками Малинський район посів 21-22 рейтингове місце ( за підсумками І півріччя 2016 року було 24-25 місце).